מערכת ERP של תפנית: כל האפשרויות למרכזים רפואיים

מערכת ERP של תפנית: כל האפשרויות למרכזים רפואיים

מערכת ERP היא מערכת לניהול משאבים שבה עושים שימוש רוב הארגונים והחברות, אבל האם קיימת מערכת שמתאימה באופן ספציפי למרכזים רפואיים? המערכת של תפנית היא מערכת שמאפשרת את ההתאמה הזאת, וחשוב להכיר אותה – ואת כל היתרונות שהיא מספקת.

במיוחד עבורכם

ERP היא מערכת לניהול משאבים בארגונים. במקרה של מרכזים רפואיים, מרפאות או בתי חולים — יש צורך בתוכנה לניהול מרכזים רפואיים ומערכת ERP אשר מיועדת ספציפית למגזר זה. זאת, תודות לכך שהמערכת נותנת ביטוי לניסיון רב שצברה מטריקס, המפתחת של המערכת, בנושא ה-ERP והתאמתו למגזרים שונים. למעשה, תפנית נמצאת בתהליך שיפור מעל לשני עשורים, ובין האפשרויות שמעניקה המערכת עבור מרכזים רפואיים, נמצאים:

מינהל חולים (ATD)

מנגנון מינהל חולים עבור מרכזים רפואיים פרטיים או ציבוריים, כולל ניהול קבלת מטופלים ותיעוד מצבם ותנועותיהם בין מחלקות, חדרים ומיטות. המנגנון מאפשר גם ניהול מסמכים וכספים בהקשר זה, ניהול מצבי אירוע רב נפגעים (אר»ן) ועוד פעולות שימושיות רבות.

זימון תורים

הפעילות הבולטת של זימון תורים, מקבלת כאן מענה מרוכז, יעיל ומתוחכם. ניתן לטפל בכך עבור מרפאות וחדרי ניתוח, תוך התחשבות באילוצים שונים, משלוח התראות למטופלים בנידון ואופטימיזציה של הפעילות.

מערכת ERP של תפנית: כל האפשרויות למרכזים רפואיים

ניהול חדרי ניתוח

הנושא החשוב והמורכב של ניהול חדרי ניתוח, מקבל במערכת תפנית מענה רחב. אלה כמה דוגמאות ליכולות שכלולות בכך: התממשקות עם מערכות קליניות שונות לשם קבלת נתוני מטופלים ופרוצדורות לביצוע. ניהול מלאי חדר הניתוח, דיווח גיליון סיעודי, אשר כולל פירוט מהלך הניתוח וספירת הפריטים בסיומו, ספירות מתכלים בהם בוצע שימוש במהלך ניתוח, הפקת הפניות אל גורמי חוץ שונים, כולל דגימות פתולוגיה וממשק למעבדות פתולוגיה.

ניהול בית מרקחת

מענה לדרישות המיוחדות של ניהול בית מרקחת פנימי במרכז רפואי וניהול מחסן התרופות שבו. זאת, כולל מודול לניהול סמים מסוכנים וטיפול במכירת תרופות לאנשי צוות או לרוכשים מזדמנים.

ניהול מזון

טיפול יסודי בכל נושא ההסעדה וניהול מטבחים ברחבי המרכז הרפואי. ניהול רכש חומרי גלם ומוצרי מזון מוכנים, ארוחות, תפריטים ותהליך שינוע המזון. הניהול מגיע עד לרמה של מפרט המזון של המטופל הספציפי, עם התייחסות לדיאטה ולהעשרות.

ניהול לוגיסטי

הלוגיסטיקה במרכז רפואי היא משימה רחבת היקף ומשמעותית מאוד, ליעילות פעילות המוסד בכלל. תפנית מסייעת בכך, עם ניהול הזמנות ורכש, ניהול מכרזים ומערך Workflow לאישור דרישות והזמנות. ניהול חריגים, מתבטא בין השאר בדחיפת מידע על בעיות שונות שמתגלות בתהליך הרכש והמלאי, אל המנהלים הרלוונטיים. ניתן לקלוט הזמנות מאתרי ספקים, תודות ליכולת קישוריות למערכות צד ג’. במסגרת יכולות התמחור והבקרה, ניתן לבחון ולמדוד שימוש בתקציב מחלקתי על פי פרמטרים שונים.

ניהול פיננסי

תפנית מסייעת גם בניהול החשבונאי והפיננסי השוטף של המרכז הרפואי. הסיוע הוא ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית והוא כולל ניהול ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, תקציב ובקרה תקציבית. כמו כן, ניתן להפיק במערכת דו»חות כספיים לפי הצורך ולבצע שאילתות שונות.

לסיכום

לאור שורת יכולות זו, תפנית מהווה אפשרות מצוינת לניהול המשאבים והתהליכים של מרכזים רפואיים.